2012. március 22., csütörtök

Tulipános kincses láda!

Szeretettel ajánlom Szöszmötölős Ismerőseimnek! 
Egy ideje :Urban-Eve-t követem! (Minden reggel egy kis inspiráció, a halogatós Ember lányának!)
De visszatérve a szerdára, csináltam a reggeli rutint és ez a ládikó került a kezembe! 
Kincset találtam benne:)

Lassan 1 éve várt rám, hogy elkészítsem... egy régi Szöszmötölő foglalkozás alapanyagai, neki estem...
Ezek előre gyártott virágok, de magunk is gyorsan kivághatunk maradék filcanyagból hasonlót!
Hozzávalók: maradék színes dekorfilc virágoknak, zöld levélnek, flitterek, fagombok, szalagok!
Minden amit találsz otthon a "valamikor jó lesz dobozodban"...
1.lépés: rávarrtam a virágra a fagombokat és a flittereket, jó színes legyen...
2.lépés:vágtam ki zöld leveleket,hozzá öltöttem a virághoz, utána pedig egymáshoz,koszorú formát alakítottam ki
3.lépés: volt egy régi fa függöny karikám, ahhoz hozzákötöztem szalagokkal, cérna rá akasztónak és ez lett belőle: Most ezt a koszorút tartja az én szülinapra kapott üdvözlő Tündérem 
Jó öltögetést!Tündéreink legyenek Veletek! Segítsék ténykedéseteket!:)
 Utána olvastam a szerdára vonatkozó bejegyzést:Anti-halogató Szerda, valami régen halogatott dolgot megcsinálni. Kipipálva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése